piątek, 11 stycznia 2019

Jestem jedną z tych... Nowy wiersz 2019



Jestem jedną z tych, co
Po wyjściu, przystanie na klatce schodowej,
Zapali papierosa, głęboko się zaciągnie
Osłonięta przed deszczem, stygnie od uniesień.

Jestem jedną z tych, co
Wróci do domu, oporządzi dzieci
Przyciszy telewizor, ugotuje obiad na jutro
Włączy pralkę, wyniesie śmiecie i weźmie długą kąpiel.

Jestem jedną z tych, co
Kładąc się do łóżka, stara się nie myśleć wariacko
Analizować, planować, popadać w obłęd 
Przeżegnać się tylko i odwrócić na bok.


Jestem jedną z tych... 

Copyright by Rafał Wolański 2019




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Za późno - o czasie i nowym wierszu

Nie ma czasu nawet na podsumowanie, zamykając kolejne rozdziały w życiu. Po prostu przeskakuje się w biegu, czasem prześlizguje tak niezauw...